تونر چه کاری انجام می دهد؟

وقتی می گوییم یک تونر می تواند برای پوست شما معجزه کند به ما اعتماد کنید. به چند نمونه میتوانیم اشاره کنیم:

آخرین آثار روغن اضافی، آرایش و کثیفی را از بین ببرید.
منافذ پوست را کاملا تمیز کرده و ببندید.
تعادل pH طبیعی پوست خود را بازیابی کنید.
پوست خود را برای جذب بهتر مرطوب کننده آماده کنید.

 

سوال این است که چگونه این کار را انجام میدهد؟ 

این مایع به سرعت به پوست شما نفوذ می کند تا سلول های مرده پوست را از بین ببرد و آبرسانی سریعی به پوست شما ارائه دهد. به آن به عنوان یک آماده سازی برای منافذ پوست و یک پرایمر برای بقیه روتین مراقبت از پوست خود فکر کنید. بنابراین، تونر را به عنوان زنگ خطری برای پوست خود در نظر بگیرید و آن را برای شروع روز آماده کنید.
اکنون متوجه شدید که تونر پوست چیست، اما حال سوال این است که چه زمانی از آن استفاده می کنید؟

زمان استفاده از تونر: روز و شب

یک تونر را به برنامه روزمره خود بیاورید تا صبح و شب از آن استفاده کنید. در ابتدای روز، تونر شما به ایجاد پایه طبیعی سالم برای آرایش شما کمک می کند. هنگام خواب، تونر نقش خود را در تمیز کردن و تغذیه پوست قبل از زمان چشم ایفا می کند.

اما آیا هنوز به این فکر می کنید که تونر در روتین  مراقبت از پوست شما کجا قرار می گیرد؟ درست در وسط جای می گیرد. اگر روتین شما با پاک کننده شروع می شود و با مرطوب کننده به پایان می رسد، فقط تونر خود را بین این دو قرار دهید. تبریک - شما به تازگی از یک روتین  ساده 1،2،3 پیروی کرده اید!

بعد از ما تکرار کنید:

1. پاکسازی کنید

2. تونر بزنید

3. مرطوب کردن


این ساده ترین روتین پوستی است که میتوانید داشته باشید.

نکته اصلی: تونر خود را در عرض یک دقیقه پس از پاکسازی بمالید، زیرا مواد فعال در هنگام خیس بودن بهتر به پوست شما نفوذ می کنند.

اکنون، آیا آماده یادگیری نحوه استفاده از تونر هستید؟ بیا بریم.

نحوه استفاده از تونر برای افراد تازه کار

یکی از زیبایی های تونر این است که استفاده از آن بسیار سریع و آسان است. به سادگی مقدار مناسبی  را به یک پد پنبه ای اضافه کنید و سپس با حرکات ملایم رو به بالا روی پوست خود پاک کنید. و بس! زیبا و ساده، درست همانطور که ما آن را دوست داریم.

 

از چه نوع تونر استفاده کنم؟

به راحتی می توان فهمید که چرا استفاده از تونر صورت بی فایده است. اما همه تونرها یکسان ساخته نمی شوند. برخی از تونرهای روزهای گذشته بسیار قابض و خشک کننده بودند، زیرا قبلاً حاوی غلظت بالایی از الکل برای حذف روغن بودند. شما می خواهید مانع طبیعی پوست خود را در جای خود نگه دارید و از خشکی جلوگیری کنید، بنابراین یک تونر بدون الکل را انتخاب کنید.

اکنون می دانید که چرا، چه موقع و چگونه از تونر استفاده کنید، می توانید آن را به روتین مراقبت از پوست ساده خود اضافه کنید. از پوست تازه و خوش رنگ خود لذت ببرید!
پس بیا لینک زیر تا باهم تونر های موجود رو سایتمون رو ببینیم 

تونرامون ^_^



تهیه و تنظیم
سویل شکرپور
منبع
simple.co.uk/skincare-tips/what-is-a-skin-toner.html